Comunicat de la Comissio Executiva del Baix Camp

La Comissio Executiva del Baix Camp, després dels fets esdevinguts el día d’ahir , vol manifestar el total suport al projecte de Reagrupament, refermar el seu compromís amb Catalunya i posar-se a disposició de Joan Carretero, President de la formación, a fi i a efecte de superar els entrebancs que han sorgit en aquestes darreres hores. En aquest sentit, blasmem de les actituts que han tingut determinats membres de la Junta que en lloc de buscar solucions i utilitzar els camins del diàleg, ens han portat a una situació força complicada portant el debat fora del lloc on s’havia de dur a terme.
Volem dir fort i clar a tots els nostres associats i simpatitzants que el projecte es prou important, que és una demanda de país i que per tant seguirem fins a on calgui per a que la formació obtingui els millors resultats electorals i porti el pais cap a la indepèndencia. És hora de fer pinya, no és hora de buscar rèdits personals. No podem decebre un país que ha rebut amb tanta ànsia un missatge renovador i engrescador, potser és la darrera oportunitat i tots em de saber estar a l’alçada. En aquest sentit, i referent a l’Assemblea de Coordinadors que es celebrarà demà dia 1 de febrer a Sant Boi, demanem als nostres companys coordinadors territorials que s’adoptin els següents punts.

1.-Adhesió al nostre President Joan Carretero
2.-Rebuig a les declaracions que s’estan fent desde els mitjans de comunicació a les darreres hores en nom de reagrupament sense tenir la necessària legitimitat
3.-Sol•licitud de dimissió dels membres minoritaris de la Junta.
4.-Constitució d’una Junta Gestora Provisional que condueixi tot aquest procés cap a una direcció capaç de liderar el nostre projecte.

Pit i collons