Comunicat del coordinador

Benvolguts/des,

A la vista dels esdeveniments que s’han succeït durant les últimes hores, vull informar-vos dels següents fets:

1 ) Després d’una reunió a Vic celebrada dissabte, el Sr.Joan Carretero i 11 membres més de la direcció de Reagrupament (18 en total) van dimitir de la Junta, si bé segueixen afiliats a la associació.

2) Ahir a les 21:30h truco a la Vicepresidenta Sra.Rut Carandell, que em confirma els fets i m’explica que les causa de les dimissións és la pérdua de confiança en els membres Sr. Emili Valdero, Albert Pereira, Jaume Renyer i Francesc Abad i la negativa d’aquests a abandonar la Junta.

3) Seguidament a les 21:45 truco al membre de la Junta i coordinador territorial Sr.Emilio Valdero, que m’explica que ni ell ni els altres tres van assistir a la junta de Vic i que els desacords provenen de la decisió del Sr.Joan Carretero de celebrar una única assemblea a Barcelona, per a elegir a tots els candidats a les eleccions Catalanes.

4) El Sr. Emili Valdero convoca a tots els coordinadors a una reunió demà dilluns a Sant Boi, a la qual assistiré i de la que us n’informaré.

5) Avui diumenge la Sra.Rut Carandell, m’ha confirmat que assistirà a l’assemblea de Sarrià Sant Gervasi, prevista per al proper Dimecres dia 3. per a informar i contestar a totes les preguntes que se li plantegin.

6) S’ha decidit mantenir la convocatòria d’assemblea per al dia 3 de Febrer a les 18h. al Centre Civic Casa Orlandai.

Cordialment,

Josep M Minguell