Comunicat sobre les candidatures de Reagrupament

(Barcelona, 15-09-2009)

Davant les informacions que han estat difoses en alguns mitjans de comunicació sobre persones que podrien encapçalar la candidatura unitària independentista que propugna Reagrupament, puntualitzem el següent:

1. L’elecció de les persones que encapçalaran aquesta candidatura tindrà lloc per votació de l’Assemblea de Reagrupament.
(…)
2. No hi ha hagut cap contacte amb el senyor Joan Laporta, ni cap oferiment per part de ningú de Reagrupament sobre les candidatures que impulsi.
3. Reiterem la nostra consideració per Joan Laporta, a qui -tal com va dir Joan Carretero- considerem un patriota i un excel·lent president del Futbol Club Barcelona. Així mateix, reiterem la nostra absoluta predisposició a la incorporació de totes les persones -incloent el senyor Joan Laporta- que vulguin dedicar un temps de la seva vida a treballar per al projecte independentista i de regeneració democràtica que planteja Reagrupament.