Comunicat Executiva Comarcal

Benvolguts amics i amigues,Ahir vàrem tenir la desgradable notícia que tretze membres de la Junta Directiva de Reagrupament havien dimitit, entre ells els 4 càrrecs principals, President, Vicepresidenta, Secretaria i Tresorer.

Benvolguts amics i amigues,

Amb data d’avui, i per tràmit d’urgència, els membres de l’executiva comarcal hem acordat el següent, traslladant-lo, com a proposta, a la Junta Directiva Nacional:

1. Entenem que els cinc membres que resten a l’Executiva Nacional no estan legitimats per continuar endavant dirigint l’Associació; perquè tant sols representen menys d’un terç de la Junta elegida en Assemblea l’octubre passat.
  2. Demanem que la Junta Directiva continuï funcionant i TREBALLANT amb els divuit membres, de forma provisional, inclosos els dimitits, fins a l’Assemblea prevista el dia 21 de març.
  3. En aquesta Assemblea del dia 21 de març caldrà en primer lloc tornar a elegir tota la Junta directiva, pel que caldrà, al més aviat possible, iniciar el procés electoral.
  4. En l’Assemblea del dia 21 un cop escollida la nova Junta Directiva, aquesta escollirà el President, i a continuació es posaran a debat i votació les propostes per a triar com escollir les candidatures a presentar a les eleccions al Parlament.
  5. Per últim i en funció de la proposta guanyadora, es podria fer l’elecció dels candidats, a nivell general, o només de la circumscripció de Barcelona, deixant, en aquest cas, per a uns dies després les eleccions dels candidats de les altres circumscripcions.

Per últim, i mentre ens arriben les explicacions de totes les parts, des de Reagrupament Maresme, volem fer una crida a la sensatesa a tothom. Quasi 4.000 persones s’han reagrupat i en aquests moments estant treballant amb il·lusió per a aconseguir els projectes de la nostra Associació. Ningú té el més mínim dret a trencar aquestes il·lusions.

Arenys de Mar a 31 de gener de 2010

Coordinació Reagrupament Maresme