Comunicat número 1 de l’Executiva de Reagrupament de la comarca del Maresme

Benvolgudes amigues i benvolguts amics.

L’executiva comarcal, que vareu elegir fa uns mesos, ha estat treballant durant tot aquest temps organitzant el funcionament de l’Associació a la Comarca.

Al mateix temps a nivell local s’han anat organitzant els grups locals i les Delegacions locals, algunes d’elles encara en estat embrionari i d’altres, com la de Mataró, en total funcionament.

Periòdicament, per diversos mitjans heu anat rebent informació, potser no tan organitzada com haguéssim volgut , ni tan regularment com voldríem.

Com us dèiem, l’executiva comarcal ja porta un total de 9 reunions. Potser ha arribat ja el moment que, de forma més o menys regular, us informem del que s’està fent. És, doncs, la nostra intenció que aquest comunicat sigui el primer d’una sèrie que aneu rebent periòdicament al vostre e-mail o que pugueu consultar al facebook.

En aquests moments ja hem superat el llindar dels 200 afiliats a la comarca. Som, per tant, una organització que creix a la comarca.

Des de l’executiva hem decidit anar realitzant contactes amb els diferents grups locals per veure en que els podem ser útils i, per altra part, anar trenant la nostra organització.

Les diferents agrupacions i associats dels municipis han anat inscrivint l’associació, no pas sense que hi hagin hagut alguns problemes burocràtics que s’han anat resolent. Esperem, per tant, que això ens permeti realitzar activitats als municipis de la comarca amb molta més facilitat, gaudint dels avantatges i ajuts que reben les associacions.

Regularment el coordinador de l’Executiva en Joan Soler, acompanyat del secretari i , ocasionalment, d’algun altre membre de l’executiva es reuneix amb la resta de representants de totes les comarques i amb la Direcció de l’Associació.

Es la pretensió de la Direcció de Reagrupament que aquestes trobades es realitzin el mateix dia que es reuneix la Direcció. És a dir, pel mati es reuneix la direcció i per la tarda es produeix la trobada amb els representants comarcals.

Aquesta és una forma que entenem àgil i, al mateix temps, oberta d’estar al dia de tot el que es decideix i planifica des de la Direcció. Ja s’han realitzat dues d’aquestes trobades el 13 de març a Vic i el 10 d’abril a Serral (Conca de Barberà).

Per altra part, des de l’executiva, estem organitzant un cap de setmana d’actes i activitats al llarg de la comarca. En aquestes activitats; col•loquis, presentacions, etc… comptarem amb la presència d’en Joan Carretero i altres membres de la Direcció.

En propers comunicats us anirem ampliant la informació de les activitats d’aquest cap de setmana que serà abans de l’estiu.

En nom de tota l’Executiva Comarcal rebeu una cordial salutació.

Mataró, a 22 d’abril de 2010