Comunicat conjunt de Reagrupament i Solidaritat a Llinars del Vallès

Lamentem comunicar-vos que, malgrat la voluntat dels membres de Reagrupament Independentista i de Solidaritat Catalana per la Independència de Llinars del Vallès, de presentar-nos junts en coalició a les eleccions municipals del proper dia 22 de maig, no ha estat possible formalitzar aquesta coalició degut a problemes d’organització.

Un cop presa aquesta decisió, els companys de Solidaritat han decidit continuar i presentar-se en solitari a aquestes eleccions mentre que els companys de Reagrupament han decidit retirar-se i no presentar la seva candidatura.

Convençuts de que el camí que ens ha de dur a la independència requerirà de la suma de tots nosaltres, desitgem als companys de Solidaritat el millor en aquestes eleccions, i en la mesura del possible, els membres de Reagrupament sabran donar-los suport en tot allò que compartim tots: La lluita per la independència del nostre país, la regeneració democràtica i la participació ciutadana.

La presentació de la candidatura de Solidaritat Catalana per la Independència, tindrà lloc el proper dijous dia 14 d’abril a les 20:30h al local La Sala, carrer Ravalet (al costat del Cinema – Llinars del Vallès)

La Presentació comptarà amb la participació del Diputat de Solidaritat Catalana per la Independència, Alfons López Tena

Solidaritat Catalana per la Independència i Reagrupament Independentista – Llinars del Vallès